Daar ga ik dan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolein Spek - WaarBenJij.nu Daar ga ik dan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolein Spek - WaarBenJij.nu

Daar ga ik dan!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

31 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Veel van jullie zullen het vast al wel gehoord hebben!
Ik ga in februari naar Liechtenstein voor 4 maanden.

'Waarom?', vraag je je af?
Omdat ik ik, simpel gezegd, niets te doen heb nadat ik mijn stage afgerond heb :)

Vorig jaar heb ik mijn stage niet gehaald. Die doe ik nu over.
In Februari ben ik klaar en hoef ik niet meer naar school, omdat ik dat allemaal wel gehaald heb.

'Hoe kom je daar dan terecht?', is een vraag die ik ook al veel gehoord heb.
Het zit zo:
Afgelopen zomervakantie zijn we naar Italie geweest. Op de heenweg hebben we 2 nachten geslapen in een Hotel, genaamd 'Hotel Martha Bühler'.
De eigenaar(toen nog beheerder) is een aardige, gezellig man, die op zijn vrije dag kwam helpen en 's avonds gezellig iets meedronk met de gasten.
Op die manier zijn mijn ouders met hem aan de praat gekomen dat ik vrij was in februari.
Hij bood meteen aan om in het hotel te komen werken voor die periode!
Hij is leraar Duits, dus ik kan Duist van hem leren, want helaas spreken ze dat daar allemaal.
Hij spreekt ook heel goed Engels, en ik ook dus we kunnen gewoon communiseren.

Ik heb er lang over nagedacht en besloten om het te gaan doen, zoals jullie hier nu zien! :)

Ik heb er veel zin in.

Ik zal jullie via hier op de hoogte houden.

Als je vragen hebt kun je die bij de reactie stellen :)

Groetjes, Marjolein :D

  • 20 Januari 2010 - 14:24

    Wendy En De Mannen:

    Veel succes!! We zijn benieuwd naar de verhalen.

  • 20 Januari 2010 - 19:55

    RIEKIE:

    HALLO MARJOLEIN.
    iK GA JE REISVERSLAG HELEMAAL VOLGEN.IK ZIE JE NOG WEL.HEEL ERG LEUK DAT JE DAT GA DOEN .GROETJES

  • 20 Januari 2010 - 21:33

    Silvia Dirzwager:

    Hoi Marjolein,
    hartstikke goed van je.
    Heel veel succes en blijf in je zelf geloven.
    Veel plezier en ik ga je volgen.

    Groetjes.


  • 21 Januari 2010 - 19:00

    Bionda Boers:

    Supergaaf dat je dit gaat doen. Zelf heb ik enorm veel geleerd van het 'buitenland', maar wanneer je weer terug bent gaan we toch eens even 'marsepeinen'. SUCCES

  • 24 Januari 2010 - 19:49

    Linda:

    HOi

    Wat gaaf dat je besloten heb om die stap te maken. Heel veel leer plezier. En natuurlijk ga ik je volgen. Top meid.

    Groetjes
    Linda en fam

  • 10 Februari 2010 - 19:06

    Lisette:

    Veel plezier!!

  • 11 Februari 2010 - 22:45

    Enaaaaa:

    Ben benieuwdd!

  • 12 Februari 2010 - 11:11

    Bjorn :

    Heey oude juffie ik hoop dat je lekker weer heb en dat je veel geld verdiend.

    Groetjes Bjorn

  • 12 Februari 2010 - 12:08

    Sigrid:

    Goeie reis!
    Ik ga je volgen hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marjolein

Voor een waterval in Canada

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 16328

Voorgaande reizen:

25 Juni 2010 - 30 Juli 2010

The USA and Canada

12 Februari 2010 - 18 Juni 2010

Liechtenstein

Landen bezocht: