nog 2 dagen! :D - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van Marjolein Spek - WaarBenJij.nu nog 2 dagen! :D - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van Marjolein Spek - WaarBenJij.nu

nog 2 dagen! :D

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

16 Juni 2010 | Liechtenstein, Triesenberg

Lieve allemaal,

Even een kort stukje over de laatste paar weken en de aankomende 2 dagen

Afgelopen weken heb ik weer veel gewerkt, zoals gewoonlijk. Veel bijzondere dingen zijn er niet gebeurd (behalve dat ik de antenne van mijn auto nu ook nog eens kwijt ben...)

Op het moment ben ik druk bezig met de voorberijdingen van mijn vertrek. Morgen komt mijn vader met de trein, vanuit Duitsland, naar Feldkirch, Waar ik hem dan zal ophalen.
Morgenavond heb ik een klein afscheidfeestje voor alle nieuwe vrienden die ik hier moet achterlaten :(
Als bedankje maak ik een marcepijn taart :D
En krijgen ze zaadjes voor een vergeetmenietje (die mijn vader vanuit Nederland meeneemt)

Overmorgen vertrekken we dan. Ik weet niet precies hoe laat we gaan rijden, maar ik weet wel dat we in een keer doorrijden. Overmorgenavond komen we dan aan in Nederland.
Zaterdag middag heb ik dan een bijkommiddag. Zaterdag avond heb ik alweer een feestje :P
Zondag hebben we bij ons thuis een feestje; mijn vader is eergister 50 geworden :D, mijn zusje is in juli jarig, Tom heeft zijn examens hopefully gehaald en.. Ik ben natuurlijk weer in Nederland :)
Big party dus.

Dan, op woensdag, wip ik even langs bij groep 4a en b. Ik moet namelijk ook op school zijn voor nog iets anders, dus dan kan ik meteen even daar langskomen :)
kijken of iedereen wel een beetje zijn best heeft gedaan (dat is een grapje natuurlijk ;) )

vrijdag 25 juni, zal ik dan voor 5 weken vertrekken naar Amerika :D
En ik heb besloten daar gewoon verder te gaan met mijn waar ben jij nu :)
De site blijft gewoon hetzelfde. Het enige is dat je dan kan wisselen tussen mijn Liechtensteinse reis en mijn Amerikaanse reis :)

Als je verder nog meer details wilt weten of mijn Liechtensteinse tijd, kun je dat natuurlijk op Lottes en mijn vaders verjaardag vragen.
Of op woensdag, voor groep 4 ;)

Tot heel erg gauw ziens,
Liefs, Marjolein

  • 16 Juni 2010 - 20:19

    Tooooom!:

    hay marjolein tot overmorgen!!!

  • 16 Juni 2010 - 20:21

    Marjolein Van Der Spek:

    Heey Tom!
    ben je nou geslaagd of niet? :D

  • 16 Juni 2010 - 20:25

    Tooooom!:

    ne... :'( dan maar jaartje overdoen.. maar.. ik kan nu wel 1 heel jaar lang sparen voor scooter! voor volgende school :)

  • 16 Juni 2010 - 20:27

    Marjolein Van Der Spek:

    Aaahhhhhh, dikke troost knuffel van mij.. vindt het echt balen voor je!
    maargoed, dan klopt het tenminste weer.. ik jaar overdoen, jij jaar overdoen :P
    & Lotte had al een jaar overgedaan in de kleuterklas xD

  • 17 Juni 2010 - 12:12

    Linda:

    Ik vraag het zaterdagavond wel ;)

    Tot zaterdag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Liechtenstein, Triesenberg

Marjolein

Voor een waterval in Canada

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 16303

Voorgaande reizen:

25 Juni 2010 - 30 Juli 2010

The USA and Canada

12 Februari 2010 - 18 Juni 2010

Liechtenstein

Landen bezocht: