even snel tussendoor - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van Marjolein Spek - WaarBenJij.nu even snel tussendoor - Reisverslag uit Triesenberg, Liechtenstein van Marjolein Spek - WaarBenJij.nu

even snel tussendoor

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

16 Maart 2010 | Liechtenstein, Triesenberg

Hallo allemaal,

Vanochtend heb ik een ongelukje met mijn auto gehad :(
Even voor de duidelijkheid: het was niet ernstig.
Met mij is er niets aan de hand en mij auto heeft alleen een deuk (van 10 bij 50 ongeveer) maar rijd gewoon nog.
Door de gladheid ben ik tegen een vangreel gebotst, op een bergweggetje: ik ging naar beneden.
Als het morgen weer zo sneeuwt ga ik daar niet weer rijden :P

Ik wilde dit eventjes melden, voor dat er wilde verhalen de wereld ingestuurd zouden worden :)
En zodat jullie het allemaal in een keer zouden weten natuurlijk :)
Het is de eerste keer dat ik een deuk in mijn auto heb gereden, dus zo erg is het niet xD

Lieve groetjes, Marjolein

  • 16 Maart 2010 - 18:01

    Anita:

    Hallo Marjolein,dat was schrikken.Het is ook vervelend rijden met zoveel sneeuw,maar heb je gelukkig zelf niets.Dat is het belangrijkste.Ik hoop dat je het verder naar je zin hebt en die sneeuw mag nu ook wel wegblijven,die hebben we nu wel genoeg gehad en hoop ik dat het bij jou ook een beetje voorjaar wordt.lieve groetjes van Anita

  • 18 Maart 2010 - 19:20

    Gonny:

    Hee Marjolein,

    Je hebt al heel wat meegemaakt zeg! Zonde van de auto, maar dat kan gebeuren toch:P Nog heel veel plezier en succes met het werken in het hotel!
    Groetjes, Gonny

  • 18 Maart 2010 - 20:42

    Marjolein Van Der Spek:

    @ Anita:
    ja, ik ben ook wel blij dat die vangrail daar was, anders was ik naar benede gegleden en dan ben je toch wel een beetje verder van huis :S
    Het is ook niet zo heel erg, mijn pagagiersdeur kan alleen niet open :(

    Ja vandaag was het warm! ik weet niet hoe warm maar ik moest met open raampjes rijden! Echt lekker! Ik vind het helemaal niet erg als al het sneeuw straks weg is hoor! Ik heb er ook totaal geen problemen mee als ik niet meer kan skien xD

    Groetjes aan alle bevers!

    Liefs!

    @ Gonny
    Heey Gonny, ik weet even niet welke Gonny dit is, er zijn er namelijk 2 :P
    Maar ik denk de Gonny van school? :)

    Ja zeker zonde! maar gelukkig te repareren :D

    Dankje wel, dat gaat goed komen, morgen en over morgen lekker vrij! Wat wel lekker is, omdat ik een paar hele volle dagen achter de rug heb :S

    Ik denk dat ik morgen maar ga shoppen in Oosterijk xD

    Liefs!

  • 19 Maart 2010 - 09:10

    Groep4a Van School.:

    Was dat even schrikken toen we de auto zagen.Gelukkig is alles goed met u.U was zeker ook geschrokken?Bij ons was het gistermiddag heel mooi weer.Brrr we zagen dat er nog sneeuw lag.Juffrouw Marjolein de groetjes van groep4a en juf Gertru en juf Ineke.Doeeeeeeeeeeeeeiii.xxxxx

  • 22 Maart 2010 - 07:39

    Saskia:

    Hoi, Marjolein
    Hoe gaat het met jou heb je je draai al een beetje gevonden is het leuk werk en lukt het al met de taal?
    Het begint hier lente te worden uit de wind in de zon is het heerlijk ,over 2 weken alweer pasen de weken vliegen voorbij we zitten nu zo in de zomer.
    Ik heb begrepen dat je fam. komt met de pasen leuk voor je.
    Mis je ze al een een beetje of gaat het je goed af?
    Groetjes Saskia

  • 22 Maart 2010 - 18:24

    Lisette:

    Aardige deuk!?

    Hoelang is het ongeveer rijden van mij huis naar jou?

  • 23 Maart 2010 - 12:19

    Je Zusje:

    heei zus!

    ik heb ff een vraagje licht er nog sneeuw bij jou?:p

    xxxxxxx

  • 28 Maart 2010 - 11:48

    Paul:

    Hey marjolein,

    zet je auto voor de symmetrie ook links een keertje tegen de vangrail lol.
    Blij dat je zelf niets hebt.

    grts Paul

  • 28 Maart 2010 - 18:29

    Fam Kester Poeldijk:

    Hoi Marjolein,
    eindelijk even tijd gemaakt om je verhalen te lezen! Zien we meteen een deuk! Gelukkig alleen materiele schade! Gelukkig is hier de lente echt tevoorschijn gekomen en is de sneeuw voorlopig weer weg. Het is wel mooi zeg, waar je zit! Is het leuk en wat je ervan had verwacht?
    Spreken je snel weer.
    groetjes van Marcel, Suzanne, Sebastiaan en Veerle.

  • 29 Maart 2010 - 20:56

    Saar:

    Lieve buurvrouw!

    Waar zit jij? Ik wist wel dat je weg was maar ik wist niet waar Jou vader en moeder hebben mijn email adres niet en René verteld niet zoveel!

    Maar bedankt voor je kaart,wil je effe terugmailen ik weet niet of ik de goeie heb van je!

    x de buurvrouw.

  • 06 April 2010 - 20:30

    Madeleine:

    Hoi Marjolein,
    Het is weer 's tijd voor een update hoor! Die deuk kennen we nu wel. Is de sneeuw al verdwenen daar? Hier was het vandaag heerlijk weer. Laat maar komen, dat voorjaar.
    Hoe gaat het met je kookkunsten? Lijkt me leuker dan kamers poetsen, maar dat kun je inmiddels waarschijnlijk ook wel pijlsnel.
    Groetjes, Madeleine

  • 07 April 2010 - 10:24

    Je Vadertje:

    He Marjolein, We zijn goed thuis gekomen hoor.
    Wel wat files gehad, maar goed te rijden.
    We vonden het een heerlijk weekend.
    Een aanrader voor iedereen ; gezellige mensen daar en een mooie omgeving en Tom en Lotte konden nog lekker skieën ook.
    Groetjes uit het Westland

  • 10 April 2010 - 17:46

    Miesje:

    zo moghe marjolein,.... dat is een aardig deukje.. beter dat jij niskheb:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Liechtenstein, Triesenberg

Marjolein

Voor een waterval in Canada

Actief sinds 30 Dec. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 16305

Voorgaande reizen:

25 Juni 2010 - 30 Juli 2010

The USA and Canada

12 Februari 2010 - 18 Juni 2010

Liechtenstein

Landen bezocht: